Tuesday, September 23, 2008

Mina olen 24.a neiu, kellele meeldib pidevalt õppida ja midagi uut igapäevases elus leida. 2 aastat tagasi lõpetasin Tallinna Ülikoolis bakalauruseõpet (geoökoloogia ja teine eriala - informaatika). Kuna õppimise ajal informaatika mulle meeldis rohkem kui põhiained, ma valisin magistriõppeks nimelt arvutiga seotud eriala. Vaatamata sellele et mõtlesin 2 aastat kuhu edasi minna leidsin nimelt seda mille eest tunnen huvi ja tahe edukalt areneda - multimeedium.

Vabal ajal mulle meeldib jalutada, pildistada, raamatud lugeda, suhelda sõpradega ja kõigepealt veeta aega oma abikaasaga.

Kursuselt E-õppe vahendite standardid ja spetsifikatsioonid ootan nii palju, kui on võimalik. Tahaksin teada mis on e-standardid, kuidas saan neid kasutada, kuidas need arenevad, eeldused ja nõrgad kohad.

No comments: